• FinalISKRA2017
  • Zespół
  • Iskra
  • Community
  • Creativity
  • Dołącz do nas
  • Inspiration
  • Satisfaction
  • Veni vidi vici
  • Motivation
  • Dream
  • Tak tworzymy projekty
  • Education
  • Emotions
  • Scientific method
  • Training
  • Achievement
  • Integrity
  • Society
  • Nonprofit organization
  • Solidarity
  • Independence
  • Problem solving
 

Teoria i praktyka ewaluacji w organizacjach non profit jest nam bardzo bliska. Ewaluacja towarzyszy nam podczas realizowania każdego projektu. W 2014 roku prowadziliśmy badania do projektu dr Aleksandry Januszkiewicz.

Uczestniczyliśmy także w warsztatach praktycznych. Postanowiliśmy, że był to pierwszy taki warsztat, ale na pewno nie ostatni. Spodziewajcie się terminu kolejnych....

 

 

Informacje na temat warsztatów: Ewaluacja w organizacjach non-profit

10 stycznia 2014, w godz. 9.00 – 17.00 w Łodzi

 

 Tematyka spotkania:

 Ø  Co to jest ewaluacja i czemu służy?

Ø  Jakie ewaluacja może mieć zastosowanie dla organizacji pozarządowych?

Ø  Jakie są doświadczenia organizacji pozarządowychw Polsce w wykorzystaniu ewaluacji?

Ø  Jak realizować ewaluację projektów unijnych?

Ø  Jak organizacje pozarządowe oceniają własne działania?

 W ramach spotkania odbędą się warsztatyw grupach dla organizacji pozarządowych
„Jak dobrze zaplanować ewaluację projektu?”

Dla kogo:

spotkanie przeznaczone jest dla organizacji non-profit, ewaluatorów oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką ewaluacji

Miejsce spotkania:

Centrum Konferencyjno-Dydaktyczne im. Alcide de Gasperi, Instytut Europejski w Łodzi,

ul. Piotrkowska 258/260, 90-361 Łódź, www.ie.lodz.pl

Organizatorzy:

Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej

ul. Wólczańska 215, 90-924 Łódź

Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich „OPUS”

pl. Wolności 2, 91-415 Łódź

Spotkanie organizowane jest w ramach projektu badawczego pt. „Teoria i praktyka ewaluacji w organizacjach non-profit” finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki (umowa nr 3341/B/H03/2011/40).

 

FACEBOOK